Kom jij naar Let's Face It!?

Laat je portretteren op 25, 26 of 27 juni en word onderdeel van de metamorfose van Museum of Humanity als eerbetoon aan de mensheid. Tijdens de actie Let’s Face It! verschijnen er honderden portretten van deelnemers op de buitengevel van het gebouw. Het eindresultaat zal enorm in het oog springen en positief signaal afgeven na dit jaar van afstand houden en negatief nieuws.

Doe mee en laat je fotograferen op het Hembrugterrein in Zaandam. Draag zo je steentje bij aan muren vol mooie mensen. Schouder aan schouder. Als een explosie van schoonheid, dromen en verbinding. Meld je vooraf aan voor een tijdslot en doe een donatie aan dit project (richtprijs € 10,00). Je gaat buiten het gebouw één voor één op de foto in een ruimte studiotent. Zo zorgen we dat alles coronaproof kan verlopen. Na afloop krijg je uiteraard een digitale versie van je portretfoto per mail!

Nieuwe collectie en nieuwe droom
We hebben hard gewerkt om veel werken in het museum te vernieuwen. Jij kunt als een van eerste bezoekers de portretten bewonderen. Ook lanceren we tijdens dit weekend een nieuw initiatief van Museum of Humanity. Wat dat is, houden we nog even geheim. Het heeft uiteraard alles te maken met dromen...

Reserveer

Had jij je vorig jaar al aangemeld? Check dan even je inbox of spambox. We hebben je een bevestigingsmail gestuurd.

We zien uit naar je komst!