Kun jij toveren met Photoshop en Indesign?

Museum of Humanity zoekt per direct een

Stagiair vormgeving & creatieve campagnes

Wij geloven in de schoonheid en waarde van ieder mens. Die boodschap dragen wij uit met indrukwekkende portretfoto’s van fotograaf Ruben Timman in ons vervallen gebouw op het Hembrugterrein in Zaandam. Toch zijn wij geen echt museum, maar veel meer een beweging van mensen die de wereld mooier willen maken. Wij zijn fan van de mensheid en willen een positief ‘virus’ verspreiden. Om die missie in prachtige vormgeving en campagnes te verpakken, zoeken wij per direct een stagiair vormgeving & creatieve campagnes. De periode, lengte en het aantal uren van je stage zijn in overleg. Je hoeft niet fulltime beschikbaar te zijn.

Wat ga je doen?

De week zou op maandag kunnen beginnen met koffie om je bij te laten praten door het kernteam. Je start je werkdag daarna met het ontwerp van een nieuwe poster voor een event in het museum. Op dinsdag stort jij je op social media. Om nieuwe doelgroepen aan te spreken, kom je met voorstellen voor een campagne op Snapchat voor ons nieuwe initiatief A Million Dreams. Tussendoor heb je ruimte om met het kernteam mee te denken over een nieuwe expositie. Op woensdag werk je thuis aan eigen opdrachten om vervolgens op donderdag een klus voor School of Humanity te doen. Dan is het alweer vrijdag en is het net als maandag een gezellige drukte op ons ‘hoofdkwartier’. Dat betekent wat meer tijd voor social talks en afstemming. Tussendoor rond jij nog je laatste klussen af om opgeruimd bij de vrijmibo aan te kunnen schuiven.

Dit verwachten we van je:

- Je volgt een relevante mbo- of hbo-opleiding of hebt deze net heeft afgerond;
- Je werkt efficiënt, bent flexibel en graag met goede ideeën;
- Je bent minimaal 1 dag per week beschikbaar voor een periode van minimaal 3 maanden;
- Je bent leergierig en geniet van nieuwe dingen;
- Je kunt toveren met Photoshop, Illustrator en InDesign;
- Je hebt een eigen laptop inclusief bovengenoemde Adobe-programma’s heeft;
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed;
- Je bent minimaal drie maanden beschikbaar (startdatum in overleg);
- Tot slot heb je een positief mensbeeld en sta je van harte achter de missie van Museum of Humanity om mensen te overtuigen van de schoonheid en waarde van iedereen.

Dit kun je van ons verwachten:

- We geloven dat je moet doen waar je goed in bent. Daarom krijg je veel creatieve ruimte om jezelf te ontplooien;
- We doen dit samen en dat betekent dat iedereen even belangrijk is. Jij dus ook!
- We zorgen voor persoonlijk contact met je vaste aanspreekpunten;
- We geven je ruimte om ook tijdens je stage aan schoolopdrachten te werken;
- We betalen je een gepaste stagevergoeding;
- We bieden je een inspirerende werkplek op een prachtige locatie op een voormalig terrein van Defensie;
- We maken je onderdeel van de droom van fotograaf Ruben Timman, waar je hier meer over kunt lezen.

Ben jij enthousiast geworden over deze vacature als stagiair vormgeving & creatieve campagnes of wil je meer informatie? Stuur ons een mail via info@museumofhumanity.nl