Met je team naar het museum

Terug naar kantoor, maar je herkent je collega’s bijna niet meer? Dan is het tijd voor nieuwe verbinding. Kom daarom dit voorjaar met je team naar Museum of Humanity in Zaandam en leer elkaar opnieuw of beter kennen.

Ga met ons ‘Een reis rond de wereld in één dag’ en leer onderweg allerlei bijzondere mensen kennen. Of dat nu gaat om een mens op de vlucht of iemand met een ander wereldbeeld dichtbij. Tijdens de reis draait het om verbinding. Met geportretteerden in ons museum én met de mensen uit jouw team.

Een goede teamdag is natuurlijk maatwerk en dus stemmen we het programma af op jouw wensen. Neem daarom vrijblijvend contact met ons op. Je kunt trouwens met ons alle kanten op. Van het leren fotograferen tot een vrolijke speurtocht op het Hembrugterrein en van een heerlijke lunch tot een complimentendouche. Ook nieuwe portretfoto’s behoren tot de mogelijkheden.

Met jouw komst steun je gelijk onze groeiende beweging om de schoonheid en waarde van ieder mens te laten zien. Ook geef je jouw team een boost die misschien juist nu zo nodig is! Iets met win-win? :-)

Vanaf 10 personen
Lengte: dagdeel