Nog heel even geduld...

Nu eindelijk de musea weer open mogen, sta jij misschien ook te trappelen om weer langs te komen. Toch vragen we nog even geduld. Waarom? Omdat we in het weekend van 25 tot en met 27 juni een feestelijke heropening organiseren. Dan gaan de deuren weer open én gaan we samen met jullie het gebouw inpakken. Letterlijk. Aan de buitenkant. Ook laten we je graag de nieuwe collectie zien én lanceren we een nieuwe droom.

Laten we weer eens iets vrolijks doen.Het is de hoogste tijd voor een flinke dosis positief nieuws en daar kunnen we samen voor zorgen. Doe mee aan Let's face it! en laat je op 25, 26 of 27 juni portretteren in Zaandam. Zo word je samen met honderden andere mensen onderdeel van de metamorfose van Museum of Humanity als eerbetoon aan de mensheid. Ook steun je onze missie om iedereen te overtuigen van de schoonheid en waarde van ieder mens!

Reserveer

Bij zo'n mooie actie komt veel kijken. Dus zoeken we nog enthousiaste vrijwilligers. Interesse? Stuur dan een mail naar onze projectcoördinator Rosa. Of meld je via eenvoudig aan via onderstaande button op Facebook.

Vrijwilliger worden?